Název:
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Autoři:
Ratajská, Nina Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ratajská, N. Komunikační strategie pro elektronický obchod s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce se zaměřuje na efektivní využití online marketingových nástrojů a sociálních sítí při propagaci vín na českém trhu. Analyzuje, jak využít internetový prodej vín a jak vytvořit marketingovou strategii, která bude odpovídat identitě firmy a jejím obchodním cílům. Práce má praktické využití pro vinařské firmy, které chtějí úspěšně propagovat své produkty na internetu a rozšířit si tak zákaznickou základnu. Cílem práce bylo také na základě kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníku zjistit preference zákazníků, při výběru vína.Ratajská, N. Communication strategy for wine e-commerce. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2023. The thesis focuses on the effective use of online marketing tools and social networks in the promotion of wines on the Czech market. It analyses how to use online sales of wines and how to create a marketing strategy that will match the identity of the company and its business objectives. The work has practical applications for wine companies that want to successfully promote their products on-line and expand their customer base. The aim of the thesis was also to find out the preferences of customers when choosing wine on the basis of quantitative research conducted in the form of a questionnaire.
Klíčová slova:
communication mix; communication strategy; Czech and Moravian wine; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; on-line marketing; trh s vínem; wine market; české a moravské víno