Název:
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Autoři:
Borovcová, Adriana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Borovcová, A. Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu distribuce a úrovně marketingové komunikace. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků komunikačního mixu a také úrovně distribuce. Návrhy vychází z analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, analýzy konkurence a z provedeného marketingového výzkumu. Součástí práce je literární rešerše, ve které jsou vymezeny základní pojmy. Ve vlastní práci jsou aplikovány jednotlivé metody analýzy jako PESTE, SWOT, a analýza konkurence. K vytvoření doporučení na zlepšení je využito dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu byly využity k formulaci návrhu pro zlepšení úrovně marketingové komunikace a distribuce.Borovcová, A. Possibilities of distribution and marketing communication of Matějovo pekařství a.s. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The bachelor thesis deals with the analysis of the current state of distribution and level of marketing communication. Its aim is to propose improvements in the functioning of selected elements of the communication mix and the level of distribution. The proposals are based on an analysis of the external and internal environment, analysis of competition, and the conducted marketing research. The work includes a literary review in which basic concepts are defined. In the main part of the work, individual analysis methods such as PESTE, SWOT, and competitive analysis are applied. A questionnaire survey is used to create recommendations for improvement. The results of the research were used to formulate a proposal for improving the level of marketing communication and distribution.
Klíčová slova:
competition; distribuce; distribution; konkurence; marketing communication; marketing research; marketingová komunikace; marketingový výzkum