Název:
Návrh marketingové komunikace pro vybranou firmu
Autoři:
Zatloukalová, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zatloukalová, L. Návrh marketingové komunikace pro vybranou firmu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingové komunikace pro vybranou firmu, jejíž je butik Trionffale. Butik by chtěl i nadále pracovat na budování vztahů se svými stálými zákazníky a také oslovit nové potenciální zákazníky či zájemce o spolupráci v oblasti českého návrhářství. Součástí práce bude i doporučení ohledně dalších rozšíření, které butik zvažuje. Návrhy budou doporučeny jak na základě analýzy samotného butiku a jeho současného marketingového mixu a marketingové komunikace, tak na základě rozhovorů se zákazníky a informací získaných pomocí dotazníkového šetření. Pro charakteristiku cílového segmentu budou využity data z obou šetření. Návrhy budou směřované pro oblast sociálních sítí, na kterých butik již působí a také pro další podpůrné činnosti. Součástí doporučení bude také kalkulace předpokládaných nákladů.Zatloukalová, L. Marketing communication proposal for the selected company. Bachelor’s Thesis. Mendel University in Brno, 2023. The bachelor thesis deals with a proposal for improving marketing communication for a selected company, which is a Trionffale boutique. The boutique would like to keep working on building relationships with its regular customers and reach out to new potential customers or those interested in working with the Czech design industry. Part of the thesis will be to make recommendations on further expansions that the boutique is considering. Suggestions will be recommended based on an analysis of the boutique itself and its current marketing mix and marketing communications, as well as on interviews with customers and information gathered through a questionnaire survey. Data from both surveys will be used to characterize the target segment. Suggestions will be directed to the social networking sites on which the boutique is already active and to other supporting activities. The recommendations will also include a calculation of the expected costs.
Klíčová slova:
boutique; butik; fashion; marketing communication; marketing mix; marketingová komunikace; marketingový mix; móda; online marketing; social networks; sociální sítě