Název:
Marketingový plán kosmetického studia
Autoři:
Vaďurová, Jitka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro konkrétní kosmetický salon. Práce byla rozdělena na teoretickou a analytickou část. V analytické části byla provedena analýza vnějšího i vnitřního prostředí daného salonu a za pomoci marketingových nástrojů byla pro tento salon vytvořena marketingová strategie. Při postupu byly využity výsledky marketingového výzkumu. Marketingový plán má sloužit jako nástroj pro dosažení stanovených cílůThis bachelor thesis is focused on the creating a marketing plan for a specific beauty salon. The thesis was divided into theoretical and analytical part. In the analytical part, an analysis of the external and internal environment of the salon was carried out and a marketing strategy was created for the salon using marketing tools. The results of marketing research were used in the procedure. The marketing plan is intended to serve as a tool for achieving the defined goals.
Klíčová slova:
beauty salon; kosmetický salon; marketing; marketing analysis; marketing plan; marketing služeb; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový plán; service marketing; situační analýza