Original title:
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Authors:
Jechová, Dominika Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je na základě primárního výzkumu navrhnout změny a i novace, které zefektivní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části literární rešerše a analytické části. Literární rešerše se věnuje pojmům marketingová komunikace, nezisková organizace a sociální marketing. V analytické části je pak popsána činnost neziskové organizace Liga vozíčkářů, z.ú. a její analýza současných nástrojů marketingové komunikace. Následuje kvantitativní a kvalitativní výzkum na základě, jehož je organizaci navrženo doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.The aim of this bachelor thesis is to propose changes and innovations that will ma-ke the marketing communication of a selected non-profit organization more effective. The thesis is divided into two main parts, namely the literature research part and the analytical part. The literature search is devoted to the concepts of marketing communication, non-profit organization and social marketing. The ana-lytical part describes the activities of the non-profit organization Liga vozíčkářů, z.ú. and its analysis of current marketing communication tools. This is followed by quantitative and qualitative research, on the basis of which recommendations for improving marketing communication are proposed to the organization.
Keywords:
Liga vozíčkářů; marketing communication; marketingová komunikace; nezisková organizace; neziskový sektor; non-profit organization; non-profit sector; social marketing; sociální marketing