Název:
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Autoři:
Zemánková, Jolana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] ZEMÁNKOVÁ, J. Erotické apely v reklamě a jejich percepce generací Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se věnuje problematice užívání erotických apelů v reklamě a jejich percepcí generací Y. Na základě vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, eye-trackingového výzkumu a hloubkového rozhovoru napříč generací Y a dále také vyhodnocení provedeného hloubkového rozhovoru s reklamním tvůr-cem byl dosažen stanovený cíl práce, tedy sestavení doporučení pro reklamní tvůrce ohledně implikace erotických apelů v rámci komerčních sdělení při cílení na generaci Y.ZEMÁNKOVÁ, J. Erotic appeals in advertising and their perception by Generation Y. Master thesis. Brno: Mendel University, 2021. This master thesis focuses on the use of erotic appeals in advertising and their perception by Generation Y. Based on the evaluation of a questionnaire survey, eye-tracking research and an in-depth interview conducted across Generation Y, as well as the evaluation of an in-depth interview conducted with an advertising creator, the stated aim of the thesis was achieved, i.e. to make recommendations to advertising creators regarding the implications of erotic appeals within com-mercial messages when targeting Generation Y.
Klíčová slova:
advertising; advertising appeals; arotic appeals; erotické apely; eye-tracking research; eye-trackingový výzkum; gender; generace Y; generation Y; hloubkové rozhovory; in-depth interviews; reklama; reklamní apely; sex in advertising; sex v reklamě