Název:
Profesní návštěvník a jeho segmentace ve městě Brně
Autoři:
Dudíková, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Dudíková, Simona. Profesní návštěvník a jeho segmentace ve městě Brně. Bakalářská práce. Mendelova univerzita, Brno: 2023. Předmětem bakalářské práce je určit, do jaké míry se změnila segmentace klienta ve spolupráci s hotelem u Quality Hotel Brno po covidové pandemii. Práce se zaměřuje na změny chování a požadavků klienta před a po covidové pandemii a zároveň porovná vývoj ceny z těchto dvou období. Dále identifikuje hrozby a rizika spojené s chováním spotřebitele z hlediska pozdních a včasných rezervací a chováním spotřebitele během pobytu, jako je zvýšení využívaných energií a preference větší snídaně. Práce je složena z literární rešerše na téma segmentace klienta a cestovní ruchu z pohledu Centrály cestovního ruchu jižní Moravy. Následuje analýza chování profesního klienta před a po covidové pandemii. Data budou získána za pomoci dotazníkového šetření a rozhovorů s managementem Quality Hotel Brno. Závěr je věnován shrnutí a doporučení vyplývající z dotazníkového šetření.The subject of the bachelor thesis is to determine the extent to which client segmentation has changed in cooperation with Quality Hotel Brno after the COVID-19 pandemic. The thesis focuses on changes in customer behavior and requirements before and after the COVID-19 pandemic, and compares the development of prices during these two periods. It also identifies threats and risks associated with consumer behavior in terms of late and early bookings, and consumer behavior during their stay, such as increased use of energy and preference for additional and larger breakfasts. The thesis consists of a literature review on customer segmentation and tourism from the perspective of the South Moravian Tourist Board. This is followed by an analysis of profesní client behavior before and after the COVID-19 pandemic. Data will be obtained through questionnaires and interviews with the management of Quality Hotel Brno. The conclusion is dedicated to summarizing and providing recommendations based on the survey.
Klíčová slova:
Brno; client segmentation; covid-19; covidová pandemie; pandemic; quality hotel; segmentace klienta