Název:
Preference spotřebitelů při online nákupu obuvi
Autoři:
Chovancová, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] CHOVANCOVÁ, S. Preference spotřebitelů při online nákupu obuvi. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Předmětem bakalářské práce je navrhnout zlepšení online prodeje a propagace společností Deichmann, Baťa a CCC a zjištění spotřebitelských preferencí. Teore-tická část se zabývá marketingovými pojmy a jejich nástroji v online světě. Praktic-ká část je zaměřena na již zmíněné společnosti, kde je stručně popsána jejich his-torie, portfolio produktů a věrnostní kluby. Následně je vyhodnoceno dotazníkové šetření, ve kterém autorka provede porovnání závislostí mezi vybranými proměn-nými. V závěrečné části autorka navrhuje doporučení pro zlepšení online prodeje a propagace. Zde se projevila závislost čtení newsletterů na pohlaví respondenta, a to vede autorku k vytvoření doporučení na zlepšení.CHOVANCOVÁ, S. Consumer preferences in online shoe shopping. Bachelor the-sis. brno: Mendel University in Brno, 2023. The subject of the bachelor's thesis is to propose an improvement of online sales and promotion of Deichmann, Bata and CCC and to find out consumer pref-erences. The theoretical part deals with marketing concepts and their tools in the online world. The practical part focuses on the aforementioned companies, briefly describing their history, product portfolio and loyalty clubs. Afterwards, a ques-tionnaire survey is evaluated in which the author compares the dependencies between the selected variables. In the final part, the author proposes recommen-dations for improving online sales and promotion. Here, the dependence of news-letter reading on the gender of the respondent is revealed, and this leads the au-thor to make recommendations for improvement.
Klíčová slova:
e-shop; marketing; marketing communication; marketing mix; marketingová komunikace; marketingový mix; online marketing; social networks; sociální sítě