Název:
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace : analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny.
Překlad názvu:
The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the Czech Version from the Viewpoint of Target Audience
Autoři:
Hruška, Vladislav ; Bělič, Vít (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny analyzovat stránky a navrhnout řešení nedostatků analýza, dotazníkové šetření, interview vyhodnocení použitých metod, navrhnutí prvků vylepšujících stávající podobu web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWWTitle: Objectives: Methods: Results: Keywords: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience to analyse website and to suggest solution to imperfection Analysis, Questionnaire Inquiry, Interview methods evaluation, suggesting elements improving current form Web, Presentation, Breakdown, Webdesign, Sport Faculty, WWW
Klíčová slova:
prezentace; rozbor; vysoká škola; VŠ; web; webdesign; WWW; Breakdown; Presentation; Sport Faculty; Web; Webdesign; WWW