Original title:
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace : analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny.
Translated title:
The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the Czech Version from the Viewpoint of Target Audience
Authors:
Hruška, Vladislav ; Bělič, Vít (advisor) ; Bednář, Miloš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny analyzovat stránky a navrhnout řešení nedostatků analýza, dotazníkové šetření, interview vyhodnocení použitých metod, navrhnutí prvků vylepšujících stávající podobu web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWWTitle: Objectives: Methods: Results: Keywords: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience to analyse website and to suggest solution to imperfection Analysis, Questionnaire Inquiry, Interview methods evaluation, suggesting elements improving current form Web, Presentation, Breakdown, Webdesign, Sport Faculty, WWW
Keywords:
Breakdown; Presentation; Sport Faculty; Web; Webdesign; WWW; prezentace; rozbor; vysoká škola; VŠ; web; webdesign; WWW
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/56849