Název: Marketingový mix firmy Agrozet a.s.
Překlad názvu: Marketing mix used by the Agrozet company
Autoři: DRDOVÁ, Martina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketingová komunikace; Marketingový mix; produkt; marketing communication.; Marketing mix; the distribution; the price; the product
Citace: DRDOVÁ, Martina. Marketingový mix firmy Agrozet a.s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15071

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53853


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet