Název:
Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
Překlad názvu:
International comparison of forms of internet promotion
Autoři:
Crha, Jiří ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hošková, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu. Částečně se zabývá i komparací vyhledávacích služeb na internetu.
Klíčová slova:
bannery; grafická reklama; internetová reklama; kontextová reklama; vyhledávácí služby internetu
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2822