Název: Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
Překlad názvu: International comparison of forms of internet promotion
Autoři: Crha, Jiří ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hošková, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu. Částečně se zabývá i komparací vyhledávacích služeb na internetu.
Klíčová slova: bannery; grafická reklama; internetová reklama; kontextová reklama; vyhledávácí služby internetu

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2822

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5377


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet