Název: Proces zavádění nové produktové řady na český trh
Překlad názvu: The process of introducing new product lines on the czech market
Autoři: SLAVÍKOVÁ, Tereza
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; marketing; produktová řada; propagace; trh; market; marketing; price; product lines; promotion
Citace: SLAVÍKOVÁ, Tereza. Proces zavádění nové produktové řady na český trh. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53767


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet