Název:
Ovlivňování v pracovním procesu
Překlad názvu:
The influence in the operative procedure
Autoři:
ZRZAVÁ, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zaměřuje na zkoumání vlivu světových médií na životní způsob lidí a nákupního chování spotřebitelů. Je zde nastíněna problematika toho, jak lidé reklamu vnímají a jaký názor na ní v dnešním světě mají. Také se zde vyhodnocují klady a zápory reklamního sdělení. Dalším důležitým bodem této práce jsou marketingová komunikace, média a vliv reklamy na způsob života lidí a na jejich rozhodování. Sledují se také účinnost reklamy a její úzká provázanost s psychologií. V práci se uvádí také uvedeno doporučení, jakým směrem by se reklama měla dále ubírat a čeho je lepší se naopak zcela v reklamě vyvarovat. Reklama se stala neodmyslitelnou součástí každodenního života a zaleží na každém jednotlivci, jaký postoj si k reklamě vytvoří a do jaké části se jí dá ovlivnit. Toto téma by bylo zapotřebí dále a hlouběji studovat, aby přineslo potřebné informace a to nejen pro tvůrce reklamy. This essay is focused on examining of the influence of global mass media on people´s lifestyle and shopping behaviour of consumers. It desribes the problems of how today?s people percieve advertising and what they think of it. It also evaluates the pros and cons of advertising messages. The marketing communication, media and influence of advertising on people´s lifestyle and their decisions are the next important parts of this work. This part also observes the effectiveness of advertising and it´s close links with psychology. The paper also suggests the direction the advertising should take and it also discusses some of the things that should be avoided in advertising. The advertisement became an inseperable part of everyday life. What kind of attitude towards the advertising they create and how much they let influence themselves by it depends solely on each and every single person. This issue would need a further and deeper study in order to provide the necessary information not only for the creators of advertising.
Klíčová slova:
motivace; média; ovlivňování; potřeby; rada pro reklamu; regulace; reklama; reklamní kodex; samoregulace; spotřebitel; zákazník; advertisement; advertisement codex; board advertising; consumer; costumer; manipulating; media; motivation; needs; regulation; self-regulation Citace: ZRZAVÁ, Monika. Ovlivňování v pracovním procesu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15046