Original title: Analýza obchodní strategie a potenciálních výzev vstupu japonské fast fashion značky Uniqlo na trhy střední a východní Evropy
Translated title: Analysis of the business strategy and potential challenges of Japanese fast fashion brand Uniqlo's entry into the CEE market
Authors: Mao, Haoxuan ; Gregor, Martin (advisor) ; Ramesh, Sangaralingam (referee) ; Paulus, Michal (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2023
Language: eng
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: Business strategies; Czech fashion market; Fashion industry; Fast fashion; Japanese company; Multinational corporation; Supply chain management; Uniqlo; Fast fashion; Japonská společnost; módní průmysl; Nadnárodní korporace; obchodní strategie; Uniqlo; Český trh s módou; řízení dodavatelského řetězce

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187112

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-537361


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-12-17, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share