Název: Intervence učitele jako determinanta motivace žáků s ADHD na 2. stupni ZŠ
Překlad názvu: Teacher's intervention as a determinant of motivation of pupils with ADHD at a lower secondary school
Autoři: Cibulková, Andrea
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: druhý stupeň základní školy; edukace žáka s ADHD; intervence a strategie k motivaci žáka; znalosti a miskoncepce učitelů o ADHD; školní výkonová motivace; a lower secondary school; education of a pupil with ADHD; interventions and strategies to motivate the learner; school performance motivation; teachers' knowledge and misconceptions about ADHD

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/186898

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-536970


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2023-11-12, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet