Název:
Využití moderních informačních technologií v marketingu
Překlad názvu:
Using modern information technology in marketing
Autoři:
ŽLŮVA, Ondřej Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.This thesis deal with ?Using modern information technology in marketing?. It was main aim to make an analysis of small local firm selling ceramic tiles and suggest improvement in digital marketing area. By using the basic analysis of the outer, immer, financial analysis was described environment, affects and influences which surroundig choosen company the most. After that, new marketing strategy have been made for better propagation this small firm.
Klíčová slova:
AdWords; direkt mailing; internetové vyhledávače; internetový marketing; mobilní marketing; sociální marketing; sociální média; webové stránky; AdWords; direct mailing; internet marketing; internet search engine; mobile marketing; social marketing; social media; web sites Citace: ŽLŮVA, Ondřej. Využití moderních informačních technologií v marketingu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15283