Original title:
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Translated title:
The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Authors:
HLAVÍN, Ondřej Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce pojednává o aplikaci regionální značky {\clqq}Šumava originální produkt\regm{}`` na výrobky a služby v regionu Šumavy. Současně práce hodnotí dopad užívání této značky a přínosy pro její uživatele. Výsledkem je vyhodnocení spokojenosti uživatelů se značkou, případné doporučení změn k nápravě zjištěných nedostatků.This Bachelor thesis refers the aplication of regional brand {\clqq}The Šumava original product`` used at all products and services located in the Šumava region. The thesis rates the topic of the impact of using this brand and its users´ benefits. The Bachelor thesis results encompass the evalution of the users brand satisfaction, along with the recommandation of changes leading up to the rectification of finding out deficits.
Keywords:
brand; branding; certificated product; marketing; producer; the certificated services; The Šumava original product; branding; certifikovaná služba; certifikovaný výrobek; marketing; výrobce; značka; Šumava originální produkt Citation: HLAVÍN, Ondřej. Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15086