Název: Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram and TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022
Překlad názvu: Brand strategy on Facebook, Instagram and TikTok, focusing on available social media advertising opportunities in Q3-Q4 2022
Autoři: Marinovová, Kristina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Instagram; Meta Ads Manager; Online média; Reklama na sociálních sítích; Sociální média; TikTok; TikTok Ads Manager; Facebook; Instagram; Meta Ads Manager; Online media; Social media; Social media advertisement; TikTok; TikTok Ads Manager

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/186068

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-535625


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet