Název: Genderové stereotypy zobrazení ženského těla v norských a českých reklamách na spodní prádlo
Překlad názvu: Gender stereotypes of the image of female body in Norwegian and Czech lingerie advertisements
Autoři: Phamová, Natalie ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Tourek, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Klíčová slova: feminismus; genderové stereotypy; marketing; reklama; sociální nerovnosti; sociální sítě; Stereotypizace; advertising; feminism; gender stereotypes; marketing; social inequalities; social networks; Stereotyping

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/185257

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-534757


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet