Název:
Problematika a vlivy televizní reklamy na zdravý životní styl žen
Překlad názvu:
Problems and effects of TV commercials at women's life style
Autoři:
AUTERSKÁ, Regina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předkládaná práce se v teoretické části zaměřuje především na reklamu jako takovou v souvislosti se zdravým životním stylem, historii reklamy v České republice, její právní regulaci a její působení na člověka. V praktické části je dotazníkovým šetřením zjišťováno, zda ženy televizní reklamy sledují, jak na ně působí, jaké reklamy si nejčastěji zapamatují a zda se nechají reklamou ovlivnit. Důležitá otázka je také, zda si myslí, že reklamy podporují zdravý životní styl. Výsledky dotazníkového šetření potvrdily, že většina žen reklamu nesleduje a nemá pocit ovlivnění reklamou. Nejčastěji vybavované reklamy nevedly k motivaci dodržovat zdravý životní styl, s čímž koresponduje i většinový názor dotázaných žen, které tvrdí, že televizní reklamy nepodporují zdravý životní styl. Theoretical part of this work is focused on the TV commercials in the context of healthy life style, history of the TV commercials in Czech republic, commercial{\crq}s regulation according to the law and its effects on the viewers. The author of this work finds out by questionnaire survey if women watch the TV commercials, how do commercials effect them, what kind of commercial do women remember most often and if women let the commercials to influence them. The important question also is if recent TV commercials support the healthy lifestyle. The results of the questionnaire survey confirmed most women do not watch the TV commercials and they do not let the commercials to influence them. Those commercials which were remembered by most women didn{\crq}t lead to healthy lifestyle{\crq}s motivation. Most women also think TV commercials do not support healhy lifestyle at all.
Klíčová slova:
ovlivnit; postoj; regulace; reklama; vnímání; výrobek; zdravý životní styl; attitude; healthy lifestyle; influence; perception; product; regulation; TV commercial Citace: AUTERSKÁ, Regina. Problematika a vlivy televizní reklamy na zdravý životní styl žen. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15858