Název:
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
Překlad názvu:
Marketing communication of non-state and non- profit organisations in the area of consumer protection
Autoři:
CHLUMÁKOVÁ, Ivana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analyzovat používání nástrojů marketingové komunikace u nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele. Pro svou práci jsem si vybrala konkrétně SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o. s. a jeho pobočku v Českých Budějovicích - Spotřebitelské informační centrum České Budějovice. The aim is to analyze the use of marketing communication tools for non-profit organizations in consumer protection. For my work I chose specifically SOS - Consumers Defence Association, o.s. and its branch in Ceske Budejovice - Consumer Information Centre Ceske Budejovice.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace; nestátní neziskové organizace; ochrana spotřebitele.; consumer protection.; Marketing communication; non-state and non- profit organisations Citace: CHLUMÁKOVÁ, Ivana. Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15118