Original title: Problematika reklamy v podnikání a hospodářská soutěž v rámci EU.
Translated title: Problems of advertising in business and ecomonic competition within the frame of European Union
Authors: KUPSOVÁ, Jitka
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; competition law; EC directive; economic competition; Ethics code; false advertising; private law; public law; sanctions; unfair competition; Etický kodex; hospodářská soutěž; klamavá reklama; nekalá soutěž; reklama; sankce; směrnice EU; soukromé právo; soutěžní právo; veřejné právo
Citation: KUPSOVÁ, Jitka. Problematika reklamy v podnikání a hospodářská soutěž v rámci EU.. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/11713

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53430


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share