Název:
Osobnost vysokoškolského učitele a jeho způsoby zvládání náročných situací ve třídě
Překlad názvu:
A personality of University teacher and ways of coping of exigeant events in classroom
Autoři:
VINTROVÁ, Eva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Obsah práce se zabývá osobností vysokoškolského učitele. V teoretické části je rozebrána jeho struktura a dynamika, dále konflikty v roli, klíčové kompetence, výukové styly, sebepoznávání a autoevaluace. Další část je zaměřena na teorii stresu, ochranné mechanismy, zvládání náročných situací ve třídě, kontaktní styly, interakce a komunikace učitele a studentů. V praktické části jsem, ze základních exploračních metod pedagogického výzkumu, použila rozhovor a dotazník, s cílem zmapovat názorovou hladinu vybraných pedagogů na možné způsoby zvládání náročných situací ve třídě. V závěru jsem shrnula získané poznatky.Content work deal with personality university teacher. In theoretic parts is out of print his structure and dynamism, further conflict in role, pivotal jurisdiction, tutorial style, themselves-cognition and autoevaluation. Next part is sight on theory stress, protective gadgetry, coping exacting situation in class, contact style, interaction and communication teacher and student. In practical parts I, from basic exploration method pedagogic research, using talk, sighting and questionnaire, with the aim of chart opinion surface choice pedagogue on possible manners coping exacting situation in class. At the close I lumped gained piece of knowledge. Citace: VINTROVÁ, Eva. Osobnost vysokoškolského učitele a jeho způsoby zvládání náročných situací ve třídě. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20034