Název:
Mobilní aplikace pro usnadnění online školní výuky a komunikace se studenty
Překlad názvu:
Mobile Application for Easy Online School Education and Communication with Students
Autoři:
Otáhal, Lukáš ; Vlnas, Michal (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem práce je vytvořit podpůrnou mobilní aplikaci pro studenty i učitele, rozšířenou o možnosti, které nejsou u dosud existujích školních aplikací na trhu zatím dostupné. V aplikaci podle přihlášení budou 2 pohledy. Pohled pro žáka a pohled pro učitele. Aplikace je vytvořena s důrazem na jednoduchost a přívětivost použití. Aplikace nabízí možnosti, jako je psaní a hodnocení testů, zobrazení studijních materiálů, zadávání či prohlížení úkolů, zobrazení novinek ze školy nebo školních akcí, přehled rozvrhu, přehled tříd a detailní informace žáka s klasifikací. Nově vzniklá školní aplikace je vytvořena přes platformu Jigx a data jsou uložena v databázi AzureSQL.
The aim of the work is to create a supporting mobile application for students and teachers, enhanced with capabilities that are not yet available in existing school applications on the market. There will be 2 views in the app according to the login. A view for the student and a view for the teacher. The app is designed with an emphasis on simplicity and user friendliness. The app offers options such as writing and grading tests, viewing study materials, assigning or viewing assignments, viewing school news or school events, schedule overview, class overview and detailed student information with classification. The new school app is built using the Jigx platform and the data is stored in an AzureSQL database.
Klíčová slova:
Android; iOS; jig; Mobilní aplikace; Mobilní systémy; výuková aplikace; widget; Android; educational application; iOS; jig; Mobile application; Mobile systems; widget
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212710