Original title:
Návrh změny komunikačního mixu vybrané společnosti
Translated title:
Proposal to Change the Communication Mix of the Selected Company
Authors:
Jančová, Vendula ; Ondroušková, Renata (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh změny komunikačního mixu vybrané společnosti. První část se zabývá definováním pojmů a teoretických poznatků v oblasti marketingu a marketingové komunikace. V části druhé jsou provedeny analýzy společnosti a jejího okolí dle dostupných informací. Výsledky analytické části jsou podkladem pro stanovení návrhu změn komunikačního mixu, nacházejících se v části třetí.
The main goal of this thesis is to propose a change in the communication mix of a selected company. The first part of this thesis deals with defining concepts and theoretical knowledge in the field of marketing and marketing communication. In the second part, analyzes of the company and its surroundings are carried out according to the available information. The results of the analytical part are the basis for determining the proposal for changes to the communication mix, found in the third part.
Keywords:
advertising; communication mix; direct marketing; event marketing and sponsoring; marketing; online communication; personal selling; public relations; sales support; direct marketing; event marketing a sponzoring; komunikační mix; marketing; online komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/212041