Original title:
Marketingový výzkum projektu nového Autosalónu
Translated title:
Marketing Research of New Autosalon Project
Authors:
Nguyen, Gary ; Hudec, Vítězslav (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingový výzkumem projektu výstavby nového autosalonu v Brně pro společnost CARTec motor s.r.o. kde cílem práce bylo zjistit preference klientů a získání potřebných informací pro úspěšnou realizaci projektu. Nasbíraná data byla analyzována a na základě výsledků se vytvořily návrhy a doporučení pro následné Úspěšné realizování projektu.
This diploma thesis deals with marketing research of a project of construction of a new car showroom in Brno for the company CARTec motor s.r.o. where the aim of the work is to find out the preferences of clients and obtain necessary information for the successful project implementation. The collected data were analyzed and based on the results, proposals and recommendations were created for the subsequent successful project implementation.
Keywords:
Autosalon; Brno; CARTec motor; Dealership; Import; Jaguar Land Rover; Marketing; Marketing Research; Autosalon; Brno; CARTec motor; Dealerství.; Import; Jaguar Land Rover; Marketing; Marketingový výzkum
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/211974