Název:
Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Izraele
Autoři:
Gajdušková, Kateřina ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce charakterizuje základní vlastnosti trhu, pilíře, na nichž je postavena izraelská ekonomika, silné i problémové oblasti a dosavadní vývoj relevantních charakteristik trhu. Zabývá se i kulturou a jejími specifiky, zvláště při obchodním jednání. Je založena na PEST analýze. Popisuje přírodní prostředí, společnost a kulturu, politický systém a právní normy. Největší pozornost je věnována ekonomickému prostředí a jeho vývoji. Významnou část tvoří zahraniční obchod, protože Izrael je malý stát a je závislý na obchodu s ostatními zeměmi. Samostatná kapitola je věnována obchodu s ČR, který vykazuje rostoucí tendenci.
Klíčová slova:
ekonomika; Izrael; kultura; společnost; zahraniční obchod
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2700