Název:
Interakce pedagoga a rodinných příslušníků v rámci volnočasových aktivit
Překlad názvu:
Interaction of Leisure Educator and Chilďs Family
Autoři:
SALAJOVÁ, Zdeňka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své bakalářské práci se zabývám tématem interakce pedagoga a rodinných příslušníků v rámci volnočasových aktivit. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou zabývající se nabídkou zařízení a spoluprací pedagoga a rodičů v konkrétních zařízeních provozujících určitou volnočasovou činnost. V teoretické části jsou popsány pojmy: volný čas a volnočasová zařízení; rodina, její postoj k volnému času, vliv rodiny na volný čas dítěte; spolupráce, její možnosti využití, výhody a nevýhody. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní zařízení. Jsou zde nastíněny možnosti spolupráce a výběr některých zařízení, v jejichž programu je interakce rodičů s pedagogem nějakým způsobem reflektována. Informace jsou získávány z konkrétních internetových stránek jednotlivých zařízení. Vybrané typy zařízení: komunitní a základní školy, školní družiny, střediska pro volný čas a mateřské školy. Cílem je zmapovat nabídky institucí zabývajících se nějakým směrem využití volného času za spolupráce s rodiči. In my bachelor work I deal with the topic of pedagogue and family interaction within leisure activities. This work is divided in a theoretical part and an analytical part dealing with the selection of facilities and the cooperation of pedagogue and parents in particular facilities operating a certain leisure activity. The theoretical part describes the terms: leisure time and leisure facilities; family and its attitude towards leisure time, the influence of family on child's leisure time; cooperation and possibilities of its use, advantages and disadvantages. The next part of the work is focused on particular facilities. It outlines cooperation possibilities and selection of some facilities the programs of which reflect in a way the interaction of the parents and the pedagogue. The information was gained from concrete websites of the individual facilities. The selected types of facilities include: community and primary schools, after-school clubs, leisure time centres and kindergardens. The goal is to map the offers of institutions dealing with different ways of leisure time use in cooperation with parents.
Klíčová slova:
děti; komunikace; pedagog; rodina; volnočasová zařízení; volný čas; výchova; childrem; communication; family; leisure facilities; leisure time; pedagogue; upbringing Citace: SALAJOVÁ, Zdeňka. Interakce pedagoga a rodinných příslušníků v rámci volnočasových aktivit. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/17113