Název:
On-line marketing stavebního podniku
Překlad názvu:
Online marketing of a construction company
Autoři:
Křivánek, Filip ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového webu společnosti bau32, spols.r.o. svyužitím metodik UX testování a jeho následnému provozování. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem funguje současný web společnosti bau32, spol s.r.o (www.domy-naskalach.cz) zpohledu uživatelské zkušenosti. Stím souvisí analýza konkurence atestování zákazníků. Na základě výzkumu navrhnout nový web. Vrámci teoretické části práce je shrnuto, jaké metody UX jsou vpráci využívány, jaké teoretické předpoklady webdesignu jsou použity pro výsledný vzhled webu. Součástí je také teorie týkající se SEO optimalizace zmíněného webu. Vpraktické části se práce zabývá návrhem nového webu pro podnik. Na základě UX výzkumu provedeného pro současný web, analýzy konkurence a testování zákazníků navrhnout změny. Tyto návrhy aplikovat a znovu otestovat úspěšnost provedených změn na novém webu. Výstupem bakalářské práce je tedy zhotovení nového funkčnějšího webu a jeho provozování.
The bachelor thesis deals with the design of the new website of the company bau32, spol s.r.o using UX testing methodologies and its subsequent operation. The aim of the thesis is to find out how the current website of the company bau32, spol s.r.o (www.domy-naskalach.cz) works from the point of view of user experience. This is related to competitor analysis and costumer testing. Design of a new website based on research. As part of the theoretical part of the work, it is summarized what UX methods are used in the work, what theoretical assumption of webdesign are used for the resulting appearance of the web. It also includes a theory regarding the SEO optimization of the mentioned website. In the practical part, the work deals with the design of a new website for the company. Suggest changes based on UX research done for current website, competitor analysis and costumer testing. Apply these suggestions and retest the success of the changes made onthe new website. The output of the bachelor thesis is the creation of a new, more functional website and its operation.
Klíčová slova:
analýza; SEO; UX výzkum; web; webdesign; analysis; SEO; UX research; web; web design
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211453