Název:
Herní mechaniky založené na kapalinách
Překlad názvu:
Game Mechanics Based on Liquids
Autoři:
Pomajbíková, Adéla ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je vytvoření herního dema pomocí mechanik založených na kapalinách v herním enginu Unity. Práce zkoumá trh stávajících řešení, návrh herních mechanik využívající kapaliny v logických hádankách, popis implementace těchto mechanik a editoru pro tvorbu nových úrovní. Výsledkem je herní demo obsahující několik úrovní a editor pro tvorbu vlastních úrovní.
The aim of the Bachelor’s thesis is to create a game demo using mechanics based on liquids in the Unity game engine. The thesis investigates the market of existing solutions, the design of game mechanics using liquids in logic puzzles, description of the implementation of these mechanics and an editor for creating new levels. The result is a game demo containing several levels and an editor for creating custom levels.
Klíčová slova:
C#; editor; herní demo; hra; hra založená na kapalinách; logická hra; plošinovka; plošinová hra; Unity; vytváření úrovní; C#; editor; game; game demo; game mechanics based on liquids; level creation; platform; platform game; puzzle game; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211059