Název: Kino jako nástroj strategie budování národní značky: Případová studie Gruzie
Překlad názvu: Cinema as a Tool of Nation Branding Strategy: A Case Study of Georgia
Autoři: Razinkova, Ekaterina ; Brisku, Adrian (vedoucí práce) ; Asavei, Maria Alina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Gruzie; gruzínská národní kinematografie; Nation branding; národní kinematografie; národní značka; národní značka Gruzie; country branding; Georgia; Georgia's national brand; Georgian national cinema; Nation branding; national cinema

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182178

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-528627


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-09, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet