Název:
Využití marketingového řízení ve vybrané firmě
Překlad názvu:
Use of the marketing management in a selected company
Autoři:
CIBUZAROVÁ, Romana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce bylo charakterizovat poslání podniku, odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a na základě zjištěných informací navrhnout jednotlivé kroky marketingového řízení. Pro svoji práci jsem si vybrala firmu Eurotransport Josef Cibuzar, která se zabývá mezinárodní nákladní dopravou provozovanou vozidly nad 3,5 tuny celkové hmotnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám marketingovým řízením obecně. V praktické části se věnuji charakteristice marketingového řízení ve vybrané firmě, dále je provedena situační analýza, kde je například analyzováno makroprostředí pomocí PEST analýzy. Následně jsou odkryty příležitosti a ohrožení podniku pomocí OT analýzy. Závěr obsahuje navržené kroky marketingového řízení.The main objectives of this thesis was to characterize the mission of the company, to reveal the market opportunities for business and to suggest several types of marketing management based on the gathered informations. In my thesis I focused on the activities of Eurotransport Josef Cibuzar company, which deals with international freight transport vehicles over 3.5 tonnes total weight.The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the marketing management in general. The practical part deals with the characteristics of the marketing management in the selected company. Furthermore the situational analysis is performed, where the macroenvironment is analysed by using the PEST analysis. Also the opportunities and menaces of the company are revealed by the OT analysis. The conclusion includes suggested procedures of the marketing management.
Klíčová slova:
marketing; marketingové řízení; OT analýza; situační analýza; marketing; marketing management; OT analysis; situational analysis Citace: CIBUZAROVÁ, Romana. Využití marketingového řízení ve vybrané firmě. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19347