Original title:
Marketingová komunikace
Translated title:
Marketing Communication
Authors:
Hráčková, Adéla ; Ing. Veronika Brzobohatá. (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného fitness centra v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vysvětluje základní teoretické pojmy spjaté s tématem diplomové práce. Druhá, analytická část, analyzuje stávající situaci fitness centra a je zde proveden marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů. Třetí, návrhová část, obsahuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace pomocí nově vytvořených webových stránek.
The diploma thesis deals with marketing communication of a selected fitness centre in Brno. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part, explains the basic theoretical concepts related to the topic of the thesis. The second, analytical part, analyses the current situation of the fitness centre and the marketing research in the form of a questionnaire survey and individual interviews. The third, design part, contains suggestions for improving marketing communication through a newly created website.
Keywords:
fitness center; Marketing; marketing communication; website; fitness centrum; Marketing; marketingová komunikace; webové stránky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/210352