Název: Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti
Autoři: NOVÁK, Jan
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: byty; domy; marketing; nemovitosti; prodej; reality; apartments; houses; marketing; properties; real estate; sale
Citace: NOVÁK, Jan. Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/68058

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526007


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-11, naposledy upraven 2023-06-11.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet