Název:
Marketingový mix minipivovaru Čížová
Autoři:
KRŽOVÁ, Regina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Pivovar Čížová. První část se zabývá teoretickým uvedením do problematiky a vysvětlením základních pojmů zahrnujících marketingové prostředí a marketingový mix. V praktické části je představena společnost, uplatněn marketingový mix a další analýzy, z nichž jsou následně vydedukovány závěry.This bachelor thesis deals with the marketing mix of the company Pivovar Čížová. The first part deals with theoretical introduction to the issue and explanation of basic concepts, including marketing environment and marketing mix. In the practical part, the company is introduced, the marketing mix and other analyses are applied, from which conclusions are then drawn.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; minipivovar; pivo; beer; marketing; marketing mix; microbrewery Citace: KRŽOVÁ, Regina. Marketingový mix minipivovaru Čížová. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67857