Název: Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích
Překlad názvu: Economic Efficiency of Marketing on Social Networks
Autoři: GUŠL, David
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita; marketing; online marketing; propagace; sociální sítě; efficiency; marketing; online marketing; promotion; social networks
Citace: GUŠL, David. Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67724

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525207


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-05-28, naposledy upraven 2023-05-28.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet