Název:
Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích
Překlad názvu:
Economic Efficiency of Marketing on Social Networks
Autoři:
GUŠL, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce "Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích" je definovat a navrhnout vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích k propagaci vybraného subjektu, tímto subjektem je spotřební družstvo Jednota České Budějovice provozující supermarkety Terno a Trefa. Práce blíže popisuje podnik a jeho aktivity v rámci online prostředí a zejména na sociálních sítích, kdy se věnuje pozornost příspěvkům placené propagace a přehledům aktivit uživatelů stránek spravované Jednotou na sociálních sítích. Klade se důraz na efektivitu aktivit na sociálních sítích. Pro návrhy byly využity i data z distribučních portálů letáků a odpovědi respondentů na výzkumnou otázku "Sledují zákazníci Terna sociální sítě tohoto supermarketu?" a "Ovlivnily sociální sítě zákazníky ke koupi produktu?". Návrhy mají za cíl zvýšit ekonomickou efektivitu aktivit na sociálních sítích. The aim of the bachelor thesis "Economic Efficiency of Marketing on Social Networks" is to define and propose appropriate marketing tools on social networks to promote a selected company, this company is consumer cooperative Jednota České Budějovice operating supermarkets Terno and Trefa. The thesis describes the company and its activities within the online sphere and especially on social networks, where attention is paid to the posts of paid promotion and the activity reports of users of the accounts managed by Jednota on social networks. Emphasis is placed on the effectiveness of social media activities. Data from leaflet distribution portals and respondents' answers to the research questions "Do Terno customers follow the social networks of this supermarket?" and "Have social networks influenced customers to buy the product?" were also used for the design. The proposals aim to increase the cost-effectiveness of social networking activities.
Klíčová slova:
efektivita; marketing; online marketing; propagace; sociální sítě; efficiency; marketing; online marketing; promotion; social networks Citace: GUŠL, David. Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67724