Název: Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
Autoři: MIKOTA, Tomáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační targeting; marketingová strategie; politický marketing; předvolební kampaň; communication targeting; marketing strategy; political marketing; pre-election campaign
Citace: MIKOTA, Tomáš. Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně . České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67213

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525174


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-05-28, naposledy upraven 2023-05-28.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet