Original title: Vlastní značky obchodního řetězce
Translated title: Market position of a private label
Authors: OSYPENKO, Yaroslava
Document type: Bachelor's theses
Year: 2023
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand management strategy; development of private labels; marketing research.; means of communication; online question-naire; Private label; komunikační prostředky; marketingový výzkum.; online dotazník; strategie řízení značky; Vlastní značka; vývoj vlastních značek
Citation: OSYPENKO, Yaroslava. Vlastní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/67085

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525149


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-05-28, last modified 2024-08-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share