Název:
Design vinných etiket a nákupní chování spotřebitelů
Autoři:
Kotková, Anna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá designem vinných etiket a nákupním chováním spotřebitele. Součástí práce je marketingový výzkum, který metodou dotazování zjišťuje nákupní chování spotřebitelů v oblasti vinných etiket. Marketingový výzkum byl uskutečněn v Národním salónu vín, kde byla oslovena cílová skupina respondentů. V závěru najdeme souhrn situace na trhu vypozorované za pomocí sestavených dotazníků a celkové zhodnocení, které může být použito jako návrh pro řešení problematiky ve firmách České republiky.The bachelor thesis deals with the design of wine labels and shopping behavior of consumers. Component of this work marketing research is the method of questioning which determined shopping consumer behavior in the field of wine labels. Marketing research was conducted at the National Wine Salon, where was approached by the target group respondents. In conclusion we find a summary of the market situation for the observed using questionnaires compiled a comprehensive evaluation that can be used as a blueprint for dealing with companies in Czech Republic.
Klíčová slova:
design; marketingový výzkum; metoda dotazování; nákupní chování spotřebitele; vinné etikety