Název:
Analýza prodeje v CB Profil a.s.
Překlad názvu:
Analysis of selling in CB Profil a.s.
Autoři:
VODIČKA, Zdeněk Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce by mělo být provedení analýz prodeje pomocí jednotlivých ukazatelů, jako je například rozsah výroby, množství prodaných metrů plechů, tržby, hospodářské výsledky za roky 2007, 2008, 2009 a prozkoumání vnějšího a vnitřního prostředí firmy a z těchto analýz zjistit slabá místa podniku, navrhnout jejich zlepšení a odstranění nedostatků, tak aby došlo ke zlepšení odbytu. Objective of the work should be analysing selling by suitable indexes, such as amount of production, amount of sold meters of metal plates, revenues, economic results of the years 2007, 2008 and 2009 a exploration of outer and inner environment of the company and according to these analysis discover weaknesses in the company, propose their improvements and excise it´s absences, that the sales should improve.
Klíčová slova:
analýza; konkurence; marketing; prodej; produkce; produkt; stavebnictví; tržba; analysis; building; competition; marketing; product; production; revenue; selling Citace: VODIČKA, Zdeněk. Analýza prodeje v CB Profil a.s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/17246