Název:
Zvýšenie konkurencieschopnosti pohostinstva s využitím nástrojov internetového marketingu
Autoři:
Dragúňová, Adriána Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a vytvořením vhodné webové stránky pro konkrétní pohostinství. V teoretické části je popsaná problematika internetového marketingu, základní možnosti tvorby webových stránek a technologie s tím související. Segmentace trhu je vykonaná na základě dotazníkového průzkumu. Realizace práce spočívá ve zhotovení úplně nových webových stránek baru podle zvolené technologie, zhodnocení vlivu na návštěvnost a ekonomických přínosů pro vybrané pohostinství.This bachelor thesis deals with the internet marketing and creating a suitable internet presentation of the specific bar. The issue of internet marketing, main options of creating web pages and related technologies are described in the theoretical part of the thesis. Market segmentation is done based on a questionnaire survey. The core of the thesis lies in creating a new web page based on the chosen method, valuation of a visiting effect and economical assets for the bar.
Klíčová slova:
bar; internetový marketing; konkurenceschopnost; webová stránka