Název:
Funkcia a vplyv moderných nástrojov propagácie pri oslovování klientov cestovného ruchu
Autoři:
Oravcová, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá funkcí a vlivem moderních nástrojů propagace při oslovování klientů cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je zkoumání, identifikace a využití moderních nástrojů propagace mezi subjekty cestovního ruchu. Práce obsahuje srovnání přínosů a využití moderních nástrojů mezi subjekty a zákazníky cestovního ruchu. K naplnění daných cílů bylo použito primárně získání dat pomocí dotazníkového šetření.Bachelor thesis deals with the function and influence of modern communication tools in reaching out to clients of tourism. The main goal of this work is to research, identify and promotion of use of modern tools among providers of touristic services. The work includes a reconciliation of the benefits and use of modern tools among providers and customers. For this purpose it was used a primary questionnaire survey.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketing v cestovním ruchu; nástroje propagace