Název:
Marketingová strategie konzultační společnosti
Překlad názvu:
Marketing strategy consulting company
Autoři:
PETROVKOVÁ, Šárka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala Marketingovou strategii konzultační společnosti. Jedná se o konzultační společnost, která se zabývá efektivním využíváním energie. V bakalářské práci jsem se nejprve věnovala četbě odborné literatury získávala informace na dané téma. Dále jsem se pokusila vypracovat analýzu marketingového prostředí a to jak mikroprostředí tak makroprostředí, které je pro společnost velice důležité. Pro tuto analýzu jsem využila STEP analýzy a Porterova modelu pěti sil. Cílem této práce bylo vypracovat marketingovou strategii pro danou společnost. I choose as the subject of my graduation thesis, the Draft marketing strategy consulting copany. My thesis has three parts: theoretical and practical. In the first part, I described the main conceptions related to the thema. I studied information from specialized publications, which finally helped me with the analyses. In the second part of my thesis is to interpret teoretical knowledges to the practical field. First step was describe the company, which a chaose. I searched for specific information about this company. I looked for it from external resources like internet. After that followed the analysis of microeconomical and macroeconomical environment. There were chosen and applied the Porter´s five forces model analyses and STEP analyses. During those analyses were used the information in consultations with employees of the company. The end of this thesis consist of evaluation of analyses and draft marketing strategy consulting company.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová strategie; Marketingové prostředí; Strategie; Marketing; Marketing environment; Marketing strategy; Strategy Citace: PETROVKOVÁ, Šárka. Marketingová strategie konzultační společnosti. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9420