Název: Vliv marketingových aktivit společnosti Banador, s.r.o. na prodej vybraných kamnářských výrobků
Autoři: Mrkos, David
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; Banador; kamnářské výrobky; marketingová strategie; přímý prodej

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=43398

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-522719


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-04-25, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet