Název:
Vliv marketingových aktivit společnosti Banador, s.r.o. na prodej vybraných kamnářských výrobků
Autoři:
Mrkos, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingových aktivit společnosti Banador, která je velkoobchodem kamnářskými výrobky, na prodej vybraných výrobků. Teoretická část je věnována definicím marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingovým strategiím. Vzhledem k zaměření společnosti Banador na B-2-B segment, jsou součástí teoretické části i marketingové nástroje využívané na mezipodnikových trzích. Ve vlastní práci je uvedena charakteristika společnosti Banador, analýza odvětví, dodavatelů i hlavních konkurentů. Součástí práce je také dotazníkové šetření a analýza současných marketingových aktivit a doporučení ke změnám, vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Banador.This thesis examines the influence of marketing activities of Banador Company to sales of selected products. Banador Company is the wholesale of stone builders' products. The theoretical part is devoted to definition of the marketing mix, marketing communications and marketing strategies. Given the Banador Company's focus on B-2-B segment in the theoretical part are included marketing tools used in inter-enterprise markets. The main part of the work presents characteristics of Banador Company, analysis of the industry, suppliers and key competitors. The work also includes a survey and analysis of current marketing activities and recommendations for change, leading to increased competitiveness of Banador Company.
Klíčová slova:
B2B; Banador; kamnářské výrobky; marketingová strategie; přímý prodej