Název: Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Autoři: Vošmerová, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing mix; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; primary data; primární data; secondary data; sekundární data; social engineering; sociální inženýrství

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=95809

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-522618


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-04-25, naposledy upraven 2023-04-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet