Název:
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Autoři:
Vošmerová, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Vošmerová, L. Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020. Bakalářská práce je zaměřena na začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Pro něj je vytvořen návrh marketingové a obchodní strategie. Návrh vychází ze situační analýzy, která zahrnuje analýzu tržního prostředí a primárních a sekundárních dat. Součástí bakalářské práce je i dotazník. Na základě segmentace, targetingu, positioningu a zjištěných informací je navržena marketingová a obchodní strategie pomocí marketingového mixu. Cílem návrhu je, aby se startup dostal do povědomí lidí.Vošmerová, L. Marketing and business strategy for IT services sale start up. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. The bachelor thesis is focused on an IT services sale start up. For this start up is created marketing and business strategy. The strategy is based on situation analysis which includes a market environment and primary and secondary data. The questionnaire is also a part of the bachelor thesis. Because of segmentation, targeting, positioning and found information is created marketing and business strategy using marketing mix. The target of the strategy is raised public awareness of start up’s services.
Klíčová slova:
marketing mix; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; primary data; primární data; secondary data; sekundární data; social engineering; sociální inženýrství