Název:
Chování spotřebitelů na trhu bezlaktózových výrobků
Autoři:
Hánečková, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje chování spotřebitelů na trhu bezlaktózových výrobků. Cílem práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení efektivnosti distribuce a propagace pro výrobce a distributory působících především na trhu bezlaktózových výrobků v Jihomoravském kraji. Práce je rozdělena na dvě části, literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše se zabývá především problematikou spotřebitelského chování a trhem bezlaktózových výrobků. Ve vlastní práci je provedena orientační analýza na trhu bezlaktózových potravin a primární výzkum, který byl uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření mezi spotřebiteli Jihomoravského kraje. Na závěr jsou testovány statistické hypotézy, provedena segmentace trhu a poté zpracovány návrhy.The diploma thesis deals with consumer behaviour in the market of lactose-free products. The aim of the diploma thesis is to propose measures to increase the efficiency of distribution and promotion for manufacturers and distributors operating primarily in the market of lactose-free products in the South Moravian Region. The diploma thesis is divided into two parts, literary research and practical part. The literary research focuses on consumer behaviour and the market of lactose-free products. The practical part deals with the orientation analysis in the market of lactose-free products and with primary research, which was conducted through a questionnaire survey among the consumers of the South Moravian Region. At the end of the diploma thesis the statistical hypothesis are tested, market segmentation is performed and then proposals are made.
Klíčová slova:
bezlaktózové výrobky; chování spotřebitele; consumer behaviour; Jihomoravský kraj; lactose-free products; promotion; propagace; the South Moravian Region