Název:
Vliv jednotlivých faktorů na prodejní cenu nemovitostí ve vybraných lokalitách
Překlad názvu:
The Influence of Individual Factors on the Selling Price of Real Estate in Selected Localities
Autoři:
Škrabanová, Monika ; Oblouková, Aneta (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Práce je zaměřena na změnu ceny při zahrnutí kritérií, které jsou pro lidi, kteří si plánují koupit byt, prioritní. Hlavním záměrem bylo zjistit, jak se cena změní oproti analýze provedené v bakalářské práci, kde byla cena stanovena pouze podle dispozic. Práce je tedy zaměřena na čtyři lokality, kterými jsou města Olomouc, Zlín, Liberec a Hradec Králové. Dvě na území Moravy a dvě na území Čech. Celá práce se dělí na 8 částí. Prvních 5 částí zahrnuje teoretickou část. V první části jsou podrobně rozebrány základní pojmy. Ve druhé oceňování nemovitostí. Ve třetí základní činnosti a subjekty realitního trhu. Ve čtvrté segmenty realitního trhu a v páté stručně vztah s finančním sektorem. Ostatní pak představují část praktickou, kde jsou v šesté kapitole podrobně představeny řešené lokality. V sedmé marketingový průzkum a v osmé už je samotná již zmíněná analýza realitního trhu.
The work is focused on changing the price while including criteria that are a priority for people who plan to buy an apartment. The main intention was to find out how the price will change compared to the analysis carried out in the bachelor's thesis, where the price was determined only according to dispositions. The work is therefore focused on four localities, which are the cities of Olomouc, Zlín, Liberec and Hradec Králové. Two on the territory of Moravia and two on the territory of Bohemia. The entire work is divided into 8 parts. The first 5 parts include the theoretical part. In the first part, basic concepts are discussed in detail. In the second real estate valuation. In the third, basic activities and subjects of the real estate market. The fourth segments of the real estate market and the fifth briefly the relationship with the financial sector. The others then represent the practical part, where the solved localities are presented in detail in the sixth chapter. In the seventh is a marketing survey and in the eighth is the aforementioned analysis of the real estate market itself.
Klíčová slova:
balkon; byt; cena; dispozice; energie; lodžie; lokalita; nabídky; nemovitost; podlaží; prodej; průměrná cena; realitní trh; reality; sklep; stav; stavba; stavebnictví; terasa; average price; balcony; building; building industry; cellar; condition; disposition; energy; flat; floor; location; loggia; offers; price; property; real state market; reality; sale; terrace
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208912